Hlavní vlastností ThreeSu je vývoj.

Neustále pracujeme na zdokonalování systému, ať už podle našich představ, nebo na základě požadavků zákazníků, kteří nám dali důvěru a ThreeS začali využívat také. Našim cílem je poskytovat kvalitní produkt za rozumnou cenu.


I vy můžete přispět svými představami a požadavky k dalšímu vývoji.

Jak procesy fungují?

Obdržíte poptávku. Vystavíte v dot.S-manu nabídku. Obdržíte objednávku. Na jejím základě založíte zakázku, kterou spárujete s nabídkou i objednávkou. Od teď už všechny vytvářené dokumenty přebírají atributy zakázky. Vytvoříte harmonogram. Spustíte poptávkové řízení na dodávku komponentů a po jeho vyhodnocení rozešlete objednávky. Máte přehled o dílčím plnění objednávek. Vystavujete dodací listy a protokoly o předání. Evidujete jejich podepsané verze. Fakturujete. Při všech těchto krocích vidíte okamžitý finanční stav zakázky i termíny.  Pokud někde něco drhne, ThreeS vás na to upozorní.

Máte různé typy zákazníků a procesy musí být odlišné?

Každá zakázka je nositelem informace Kategorie záznamu. Standardní je kategorie 01, což vyhoví ve většině případů. Máte-li jiné požadavky, je k dispozici dalších 19 kategorií, které lze nadefinovat podle Vašich představ - odlišné typy dokumentů, procesní postupy... Přístup ke kategoriím lze aplikovat i na uživatele.

 

Měníte své dokumenty za pochodu?

Není problém. U každého typu dokumentu lze nastavit, zda může mít varianty, jaké atributy má dědit, které jsou povinné a které ne. Můžete mít připraveno 20 různých typů šablon od každého dokumentu. Samozřejmostí jsou různé jazykové verze, které se přednastavují podle jazyka obchodního partnera.


Dokumenty lze používat jako schvalovatelné vyšší autoritou, anebo neschvalovatelné. Jednotlivá oprávnění lze nastavit podle libosti. Lze zamezit přístupu uživatelů k určitým typům dokumentů anebo k určitým typům informací (finanční, obchodní).

Jste zavaleni příchozími mejly a stále hledáte, kde nebo u koho je nějaký příchozí dopis?

V Příchozí poště se evidují veškeré informace/dokumenty, které nemají původ v ThreeSu. Ať už potvrzení termínu objednávek, přijaté faktury anebo reklamace, vše je evidováno a roztříděno podle zakázek anebo účelu. Uložte si naskenované dokumenty nebo přímo PDF či mejly samotné. Už nikdy nebudete pátrat, u koho daná informace v písemné podobě vězí.

ThreeS je sice malý, ale svými možnostmi sahá až do vyšších pater...
ThreeS je sice malý, ale svými možnostmi sahá až do vyšších pater...
ThreeS (c) 2022
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!